Naziha souls

Monday, 12 December 2011

holiday duak ribu sebelas puyer ceriterr ~

HELLO FREN OR MY READERS ! aaa , eiha nk citer kit kat korang ni pasal eiha punya holiday . hihi . hmm , holiday masa ni best giler laa . FIST , eiha g holiday wif familiy sebelah ayah . kiteorg pergi ke Sinar Serapi . wahhh , best sangt laa . mula2 , eiha n kazen2 eiha main swimmingpool dulu . eiha main swimmingpool kerana nak jga adek2 . hehe . paling eiha tak sabar waktu eiha swimming tu ialah , eiha nak berkayak . ayaha kata nk ajarkan saya main tu . wahh , ape lagi eiha . tak sbar2 lagi tggu masa tu . hihi . pas hbis swimming tu , kiterorg terus g tempat berkayak tu . best sangatttttt laa . first tyme eiha main tu . hihi . eiha use jaket keselamatan yg kaler oren tu pun first tyme jugak masa tu . ksian kan tgok eiha . umor 13 tahun baru guner tu . hihi . stakat ni je yg dpat eiha kongsikan holiday punya cerita familiy sblah ayah . hehe . n then , eiha nak ceriter pulak psal g holiday wif familiy sblah mak . hee . hmm . eiha n familiy sblah mak stay kat shelet Damai Beach . aww , best betul laa . hehe . masa first smpai kt damai tu eiha fikirkan nk jalan2 tepi laut . malang nyaa , gelombang besr masa tu . n bahaya sngt bila kita main kat situ . so , eiha tak jadi la nk jalan2 g sna . hhihi . pastu , eiha n kazen2 nk pergi mandi swiming kt situ , malang nya jugak , org mesti use swimmingsuet untuk mandi kat sna . hehe . tak lama tu , familiy ajak kuar jap g cari baju utuk mndi tuu . aheynyaa , dpat jugak tau . hihi . keesokan harinya pulak , eiha n kazen2 g jalan2 kat tepi laut tuu . haa , gelombang besar tak der tau masa tuu . suke sangat la eiha tyme tu . hihi . hmm , okey la . yg ni je eiha dpt kongsikan kt readers smua tntang pengalaman eiha holiday sewaktu tahun duak ribu sebelas ni . hehe . hope korang suker yer . ok , bye . ieha nak g tidur dulu ok . gud nyte . sweet dream en sleep tight smuaa . love u all ! ^^

No comments:

Post a Comment